- اعظمآزاده، منصوره، «اشتغال زنان گرایش به کار و تئوریهای رضایتمندی شغلی» فصلنامه بانوان شیعه، شماره 9، پاییز 1385.
- افخمی، احمد؛ و مصطفی ترابی، «تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیکی (موردکاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)» فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره 25 و26، تابستان و پاییز 1390.
- بختیار نصرآبادی، حسنعلی؛ و همکاران، «بررسی رابطه بین ماهیت شغل و رضایت شغلی» پژوهشنامه مدیریت اجرایی، شماره 33، نیمه اول 1388.
- رابینز، استیفن، رفتار سازمانی، جلد اول، ترجمه علی پارساییان و سید محمد اعرابی، تهران، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، 1387.
- رهنورد، فرجاله؛ و داریوش محمدی، «ارزیابی مراحل تکاملی دولت الکترونیک در ایران» پژوهشنامه علوم انسانی واجتماعی (ویژه مدیریت)، شماره 27، زمستان 1386.
- سازمان مدیریت و برنامهریزی، «گزارش اجرای تصویبنامه شماره 722/13مورخ22/4/81 شورای عالی اداری موضوع تحقق دولت الکترونیک»، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مرکز توسعه و نوسازی اداری، مدیریت توسعه فناوری اطلاعات، مهر1382.
- سرداری، احمد؛ و حامد عظیمزادگان، اصول و مبنای فناوری اطلاعات، همدان، نشر نورعلم، 1383.
- سلیماننژاد، حمیرا، «بررسی رابطه بین استرس حرفهای و رضایت شغلی در کارکنان سازمانهای دولتی شهر ایلام سال80»، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شماره 44 و 45، پاییز و زمستان 1383.
- سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، «سند فرابخشی (ویژه) بهینهسازی تشکیلات دولت و ایجاد دولت الکترونیک» دراجرای بند ز ماده 155 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1383، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، 1383.
- صرافیزاده، اصغر، «سیستمهای اطلاعاتی مدیریت»، تهران، انتشارات ترمه، 1386.
- عباسی، انیس؛ یزدانی، نگار؛ و محمدکریم بهادری، «بررسی نتایج طرح تکریم اربابرجوع در ارائه خدمات بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان»، مجله اخلاق و تاریخ پزشکی، شماره 4، 1387.
- غفاری، فرهاد؛ جعفری، پژمان؛ و اشکان امیرمدحی، «بررسی رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری در عرصه بانکداری: مدل مقایسهای خدمات سنتی و الکترونیکی»، فصلنامه علوم و مدیریت ایران، شماره 24، زمستان1390.
- مرکز آمار و انفورمانیک دادگستری کل استان قم، «راهنمای نرم افزار سیستم مدیریت پرونده قضایی»، قم، انتشارات نینوا، 1386.
- مهرابیان، فردین؛ نصیریپور، امیراشکان؛ و سیدجمالالدین طیبی، «طرح تکریم اربابرجوع در بیمارستانهای آموزشی رشت»، مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شماره57، بهار 1385.
- مصطفینژاد، چیمن؛ حسنی، محمد؛ و ابوالفضل قاسمزاده، «بررسی رابطه بین بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با میزان رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه»، اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی، 1391.
- نوبخت، محمدباقر؛ و حمید بختیاری، دولت الکترونیک و امکانسنجی استقرار آن درایران، انتشارات معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی (دفتر گسترش و تولید علم)، تهران، 1387.
- یاراحمدیخراسانی، مهدی، «سیستم مکاتبات بدون کاغذ و تسهیل فرآیند کسب کار در عصر دیجیتال»، مدیریت، شماره 136-135، 1387.
- یزداننیا، رضیه، میراث رقمی (دیجیتال): از اتوماسیون اداری تا آرشیو ملی دیجیتال، گنجینه اسناد، دفتر دوم، تابستان 1388.
- Garboua, Levy; and Claude Montmarquette, "Reported Job Satisfition: What Does it Mean?", C.R.D.E. Workin paper, University of Montreal, 1999.
- Kagan, Andrew, "Information Technology Seen as Key to Productivity", Chemical Week, Vol. 55, Issue 2, 1994.
- Locke, Edwin, The Nataure and Causes of Job Satistaction: Handbook of Indsterial and Organizational Psychology, Consulting Psychological Press, 1976.
- Mithas, Sunil; et al, "Effect of Information Technology Investments on Customer Satisfaction: Theory and Evidence", Ross School of Business Working Paper Series, Working Paper No. 971, 2005.