- امامی، سید حسن، حقوق مدنی، جلد 1، کتابفروشی اسلامیه، چاپ ششم، 1371.
- حسینی، سید محمدرضا، قانون مجازات اسلامی در رویه قضایی، مجد، 1382.
- خیرخواه، طاهره؛ و مهدی ادیبان، نگاهی به آثار اجتماعی شرکتهای هرمی در ایران، دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، شماره مسلسل 7933، 1385.
- رئیسیان، امیر، «شبحی به نام بازاریابی شبکهای»، مجله گفتمان حقوقی، شماره سوم و چهارم، 1382.
- صاحبقدم، عاطفه؛ و جواد یوسفیان، معیارهای علمی برای ارزیابی شرکتهای هرمی و بازاریابی شبکهای، نشر دعوت، 1385.
- طباطبایی یزدی، سید محمدکاظم، حاشیه مکاسب، جلد 2، چاپ سربی، قم، بینا، بیتا.
- عالی پور، حسن، «کلاهبرداری رایانهای»، مجله پژوهشهای حقوقی، شماره 6، 1383.
- علیاننژاد دامغانی، ابوالقاسم، بازاریابی شبکهای یا کلاهبرداری مرموز، مدرسه امام علی بن ابی طالب، قم، 1387.
- کاتوزیان، ناصر، حقوق مدنی (دوره عقود معین)، شرکت سهامی انتشار، چاپ هفتم، 1378.
- کاتوزیان، ناصر، قانون مدنی در نظم حقوق کنونی، نشر میزان، چاپ هشتم، 1382.
- کاتوزیان، ناصر، دوره مقدماتی حقوق مدنی (اعمال حقوقی)، شرکت سهامی انتشار، چاپ سوم، 1374.
- کاتوزیان، ناصر، قواعد عمومی قراردادها، جلد 5، شرکت سهامی انتشار، چاپ سوم، 1380.
- گلدوزیان، ایرج، حقوق جزای اختصاصی، انتشارات دانشگاه تهران، چاپ دهم، 1383.
- محمدی، ابوالحسن، قواعد فقه، نشر میزان، چاپ هشتم، 1385.
- مراغهای، میرفتاح، العناوین، جلد 1، قم، مؤسسه النشر الاسلامی، چاپ دوم، 1425 قمری.
- مکارم شیرازی، ناصر و جمعی از نویسندگان، تفسیر نمونه، جلد 2، تهران، دارالکتب الاسلامیه، چاپ دوم، 1353.
- موسویان، سیدعباس، «طعم تلخ گلدکوئیست»، مجله پرسمان، شماره 34، 1384.
- میر محمد صادقی، حسین، جرایم علیه اموال و مالکیت، نشر میزان، چاپ بیست و سوم، 1388.